Operaţia de creare de utilizatori noi în Office 365 este una foarte simplă.
După ce creăm utilizatorul, tot ce mai trebuie făcut este să îi atribuim licenţele dorite şi să îi configurăm permisiunile.

Cum procedăm ?
– în pagina principală executăm un click pe link-ul Add users;

– mai departe vom completa câmpurile obligatorii;

– la pasul următor vom stabili şi permisiunile pentru noul cont;
– acestui utilizator îi voi atribui permisiuni administrative;

– următorul pas al wizard-ului ne cere să specificăm ce licenţe îi atribuim acestui utilizator;

– ultimul pas constă în expedierea datelor necesare conectării;
– putem expedia aceste date utilizatorului sau altui utilizator;

– acum, putem genera contul de utilizator;
– în imaginea de mai jos putem observa numele de utilizator, dar şi parola temporară;

– după ce am generat noul cont, suntem trimişi pe pagina de administrare a utilizatorilor.

[stextbox id=”info” caption=”Info” bgcolor=”ffffff”]La prima încercare de conectare pe noul cont, utilizatorului i se cere să modifice parola temporară, înainte de   a-şi accesa contul.[/stextbox]
Back To Top
Search