1-an-de-insider

Microsoft a lansat în această seară build-ul 11102 pentru Windows Insiders în Fast Ring. Pentru gameri și pentru cei care folosesc software ajutător pentru accesibilitate, acesti build poate aduce probleme.

Dacă update-ul nu apare după căutări repetate în aplicația Settings, un restart al PC-ului ar putea fi de ajutor.

Ce e nou în acest build ?

Meniul cu istoricul de navigare în Microsoft Edge: Una dintre cele mai cerute caracteristici pentru Microsoft Edge a fost introdusă acum.
travel-log-edge-j-hero-1024x576
La fel ca în navigatoarele web concurente, utilizatorii Microsoft Edge pot face click dreapta pe butoanele înainte și/sau înapoi pentru a accesa un meniu cu site-urile/paginile recent accesate.

Ce probleme sunt în acest build ?

  • Unele jocuri pentru jocurile pe PC „crapă” la comutarea între modul fereastră și cel pe tot ecranul, sau la schimbarea rezoluției în joc sau la lansarea jocului, din cauza unor probleme în partea de grafică din Windows.
  • Aplicații cum ar fi Narrator, Magnifier și alte programe similare de la terți pot avea probleme intermitente sau chiar pot să crape. Dacă aveți nevoie neapărat de cititoare de ecran sau de alt software de asistență pentru persoanele cu dificultăți, nu instalați acest build. Problema va fi rezolvată în build-ul următor.
  • Este posibil să vedeți un dialog cu o eroare WSClient.dll după autentificare. Microsoft lucrează pentru remedierea acestei probleme. Până atunci puteți rula următoarea comandă din Command Prompt rulat cu drepturi de Administrator:

schtasks /delete /TN “\Microsoft\Windows\WS\WSRefreshBannedAppsListTask” /F

  • În timp ce încercați să faceți upgrade la acest build, unele PC-uri ar putea afișa un mesaj de avertizare despre adaptorul wireless, care spune că acesta nu este compatibil cu Windows 10. Soluția este să vizitați pagina de suport a producătorului PC-ului sau a producătorului adaptorului wireless pentru a instala cel mai nou driver disponibil.
  • Butonul Connect nu apare în Centrul de Acțiuni.

Nu uitați să raportați problemele întâlnite prin intermediul aplicației Feedback sau prin forumul nostru, prin butonul roșu de mai jos. Asftel voi raporta personal direct echipei de produs cele mai importante observații primite pe forum.

Back To Top
Search