Ballmer-Bing

Ballmer-Bing
Lansat inițial ca motor de căutare util în luarea de decizii (branding făcut de agenția JWT pentru Microsoft în 2009), motorul de căutare Bing are acum o nouă campanie de imagine.
În acest weekend, Microsoft va lansa o nouă campanie de promovare, anunțată pe blogul comunității Bing:

„Bing a arătat tradițional deciziile pe care oamenii le iau și acum, cu această campanie nouă, Bing va arăta cum deciziile permit oamenilor să meargă dincolo de căutare pentru a acționa …
… Bing este pentru oamenii care acționează; oameni ca tine care fac întotdeauna multe lucruri și care nu au timp de pierdut. Fie că ești pe un PC sau pe un mobil, Bing are caracteristici proiectate nu doar pentru a te conecta cu informațiile pe care le cauți, dar și pentru a te ajuta să rezolvi ceea ce ai de rezolvat așa cum trebuie pe Bing.com.”

– Lisa Gurry, Director Bing

Video: Bing is for #Doing: Kevin Pearce’s Story
Pentru vizionarea videoclipului este necesar Silverlight
Potrivit comscore.com, în decembrie 2011, Bing a depășit Yahoo la cota de piață a motoarelor de căutare, piață dominată însă de Google cu 65,9%, urmat de ”combinația” Microsoft-Yahoo, care are 29,6%.

Back To Top
Search