
Una dintre noutățile recente despre Cortana care mi-a atras atenția în mod deosebit este integrarea Cortana cu Office 365, despre care vorbim în acest articol.
Dacă administratorul companiei a activat integrarea Cortana cu Office 365, o veți putea activa la rândul dumneavoastră pe dispozitivele Windows 10 pe care le utilizați.
Care sunt condițiile pentru a putea testa acest serviciu ?
Pentru a activa integrarea Cortana în Office 365 trebuie îndeplinite aceste condiții:
- Compania să opteze pentru First Release din Office 365 (echivalentul Fast Ring din Windows Insider
- PC-ul și telefoanele pe care lucrați trebuie să fie și ele înscrise în programul Windows Insider și să ruleze cele mai noi build-uri Windows 10.
Este posibil ca administratorul de sistem să fi decis să ofere selectiv accesul la First Release pentru utilizatorii din organizația dumneavoastră. De aceea, dacă nu vedeți pe PC-ul sau pe telefonul de lucru opțiunile de mai jos, este necesar să solicitați mai multe informații de la departamentul IT.
Cum pot fac această activare ?
Activarea trebuie făcută – cel puțin deocamdată – de pe un PC cu Windows 10. Încercarea de a activa această integrare de pe Windows 10 Mobile ne trimite spre un PC:
Cum se activează integrarea de pe un PC cu Windows 10 ?
După ce această opțiune devine disponibilă pentru PC-ul / device-ul dumneavoastră, pentru activarea integrării de pe un PC cu Windows 10 sunt necesari câțiva pași simpli, pe care i-am descris în galeria de mai jos:





Ce beneficii aduce această funcționalitate ?
Imediat ce ați optat pentru activarea acestui serviciu, Cortana va accesa datele relevante din calendarele și conturile e-mail de lucru și vă va asista cu informații, remindere și notificări care vă vor simplifica planificarea și desfășurarea activităților profesionale. În același timp, va oferi informații despre persoanele cu care interacționați, făcând relațiile profesionale mai eficiente.