Datorită add-in-ului collabaddin.dll instalat de Lync Online 2010, programele Word, Excel şi PowerPoint oferă utilizatorilor săi două opţiuni de colaborare: expediere document via Instant Message şi Share Document Window.

[stextbox id=”info” caption=”Info” bgcolor=”ffffff” mright=”200″]Pentru a accesa aceste două opţiuni, trebuie să aveţi Lync Online deschis.[/stextbox]

Accesând meniul FileSave & Send observăm două noi opţiuni: Send by Instant Message şi Share Document Window.
Cele două opţiuni le putem regăsi şi în tab-ul Review, în grupul de comenzi Share: Share Now şi Send by IM.

1. Send by Instant Message
– în partea dreaptă avem un câmp în care specificăm destinatari;
fie le scriem adresa de E-mail, fie accesăm agenda de contacte;
– mai departe, avem un câmp în care vom specifica subiectul discuţiei;
– ultimul câmp ne permite să inserăm un mesaj.
După ce am completat câmpurile dorite, vom executa un click pe butonul Send IM.

Rezultatul: persoana de interes primeşte documentul şi în plus, i se afişează şi textul pe care l-am specificat anterior.

2. Share Document Window
– în partea dreaptă avem un câmp în care specificăm destinatari;
fie le scriem adresa de E-mail, fie accesăm agenda de contacte;
– mai departe, avem un câmp în care vom specifica subiectul discuţiei;
– ultimul câmp ne permite să inserăm un mesaj.
După ce am completat câmpurile dorite, vom executa un click pe butonul Share Window.

Rezultatul: se deschide o sesiune de application sharing cu persoana de interes.

 

Urmăreşte un tutorial video:

Back To Top
Search