
Atunci când vrem să încărcăm în contul de SkyDrive, documente, prezentări, etc., dar folosind un alt cont, o să observaţi că nu se poate executa Sign Out pentru utilizatorul curent.
Acum, pentru acest lucru avem două soluţii la îndemână:
– instalaţi Service Pack 1;
– ştergeţi cookie-urile din sistem.
Cum ştergem cookie-urile ?
– deschidem Internet Explorer – meniul Tools – Internet Options – click pe butonul Delete din secţiunea Browsing history;
– dacă nu dorim să curăţăm tot, putem debifa toate opţiunile, mai puţin opţiunea Cookies;
– click pe butonul Delete – click pe butonul Close.
Acum, accesăm Word, Excel, etc. şi ne conectăm folosind adresa dorită.
Update:
Pentru a automatiza procesul de ştergere a cookie-urilor, putem folosi un batch file.
Deschide-ţi notepad şi copiaţi următorul cod: del /Q /F "%USERPROFILE%Cookies*.txt"
Salvaţi-l ca DelCookies.bat şi apoi rulaţi-l.
Acest batch file va elimina conţinutul de tip text, din folder-ul Cookies.
Notă: copiaţi codul cu tot cu ghilimele, pentru că dacă aveţi un profil ce conţine spaţii între nume, codul nu va rula.