Știm deja cu toții ce vrea Microsoft de la Windows 8 – un Windows reinventat. O să vă spun din capul locului că nu sunt deloc fan al acestui logo, proaspăt anunțat de Sam Moreau, Principal Director of User Experience for Windows pe blogul echipei Windows.
Dacă vreți argumente, îi las pe alții. Altfel, uitați-vă aici ….
Logo Windows 8Winlogo-history
și lăsați o părere la comentarii. Cine a dat bani celor de la Pentagram în numele Microsoft pe acest logo, a aruncat banii pe … fereastră. Cred și eu, ca și alții (aici și aici) că era loc de ceva mult peste ca și semnificație sau mesaj, simbol.
Cum argumentează Microsoft această alegere :

Cu Windows 8, am abordat redesignul pentru logo cu câteva scopuri în minte:
1. Am vrut ca noul logo să fie și modern și clasic prin reflectarea International Typographic Style (sau Swiss design) care a influențat mult filosofia noastră de design Metro. Prin utilizarea culorii pline, plană, a liniilor și formelor curate, noul logo are caracteristicile tipice indicatoarelor de orientare din aeroporturi sau din stațiile de metrou.
2. A fost important ca noul logo să aibă principiul nostru Metro de a fi “Authentically Digital”. Prin aceasta vrem să spunem că nu se încearcă emularea unor caracteristici de design faux-industrial cum ar fi o (pseudo)materializare (sticlă, lemn, plastic, etc.) Are mișcare – se aliniază cu stilul rapid și fluid regăsit peste tot în Windows 8.
3. Obiectivul nostru final pentru nou logo a fost să fie umil (discret), dar încrezător. Să întâmpine utilizatorul cu o perspectivă ușoară, iar atunci când veți schimba culorile pe sistem, logo-ul să se schimbe pentru a reflecta personalitatea utilizatorului. Este, până la urmă, un computer ”Personal”

Back To Top
Search