Odată anunțată data lansării Windows 8.1, Microsoft are o agendă încărcată pentru a pregăti acest eveniment cum se cuvine. Compania a decis să aducă și Windows și tabletele Surface sub umbrela Razorfish, aceeași agenție care s-a ocupat de XBOX și de Bing.

Asemenea schimbări nu se fac foarte des, dar un purtător de cuvânt Microsoft a confirmat informațiile, fără prea multe detalii :

“Decizia de a schimba agenția pentru advertising digital online a fost luată din cauza unor probleme concurențiale cu agenția precedentă.”

Aceasta este una dintre modalitățile prin care Microsoft încearcă să redreseze lucrurile, iar recent se pare că însuși CEO-ul Steve Ballmer a recunoscut într-o ședință internă că vânzările tabletelor și PC-urilor cu Windows nu s-au ridicat la înălțimea așteptărilor.
Va fi interesant de urmărit cu ce strategii va veni Razorfish și dacă ele vor fi suficient de inspirate pentru a crește cifrele de vânzări.

Back To Top
Search