Pentru suita Microsoft Office avem posibilitatea de modifica locaţiile de salvare şi deschidere, din cadrul ferestrei Open sau Save/SaveAs.
Acea fereastră are în partea stângă o zonă în care putem accesa mai rapid anumite locaţii.

Pentru Save/Save As avem: Save In
Pentru Open avem: Look In

Dacă avem locaţii favorite şi vrem să le accesăm mult mai rapid, le putem adăuga în acea secţiune.

Cum ?
– accesăm dosarul dorit (în cazul meu C:Windows);
– click dreapta în secţiunea Look In/Save In;
– din meniul contextual selectăm opţiunea: Add ‘Windows’

Pentru a nu repeta această operaţie după fiecare reinstalare a sistemului de operare, putem salva cheia din regiştrii:

StartRunRegedit;
– navigăm până la cheia: [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice14.0CommonOpen FindPlacesUserDefinedPlaces]

Calea: Office14.0 diferă  în funcţie de versiunea de Office instalată:
– Office 2010 – 14.0
– Office 2007 – 12.0
– Office 2003 – 10.0

– click dreapta pe cheia UserDefinedPlacesExport – selectăm locaţia şi atribuim un nou nume – Save.

Dacă vrem să eliminăm din locaţiile standard (My Computer, My Documents, etc.), trebuie să creăm o nouă înregistrare în respectiva cheie.
Ex.:
– pentru a elimina My Documents, navigam până la cheia: HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice14.0CommonOpenFindPlacesStandardPlacesMyDocuments
– în partea dreaptă creăm o înregistrare de tip DWORD (New – DWORD Value) cu numele Show.
– îi vom atribui valoarea 0 pentru a o ascunde şi valoarea 1 pentru a o afişa.

Back To Top
Search