Noua versiune de Office 365 ne întâmpină cu o nouă interfaţă.
Desigur, elementele ce compun noua interfaţă au o denumire specifică.
Mai jos o să vă scriu noile denumiri.
Screenshot-ul de mai jos aparţine paginii de pornire din Office 365.
- Cross-Premises navigation;
- Feature Pane – apare doar în secţiunile de administrare a Exchange, Lync şi SharePoint, dar cu alte opţiuni;
- Me tile, Help şi Setings – apar în toate paginile din Office 365.
Imaginea de mai jos reprezintă un screenshot realizat paginii de administrare a Exchange, dar interfaţa este asemănătoare şi pentru Lync.
- Tabs
- Toolbar;
- List View;
- Details Pane
Bara albastră care conţine Cross-Premises navigation mai conţine şi link-uri de navigare către OWA, Calendar, People, Newsfeed, SkyDrive, Sites, dar şi către secţiunea de administrare a Office 365, SharePoint, Exchange şi Lync.
Acest meniu se numeşte Suite Links.
În SharePoint:
- Cele două tab-uri sunt găzduite în ribbon. În funcţie de elementul activ, ribbon-ul va mai afişa şi alte tab-uri.
- Toolbar-ul în care găsim comenzile ce ne permit sa partajăm, urmărim, sincronizăm sau să edităm pagina se numeşte Promoted Actions.
În Master Page vom găsi:
- Promoted Actions -> PromotedActions Delegate Control
- Cross-Premises navigation -> SuiteBarBrandingDelegate Delegate Control
- Suite Links -> SuiteLinksDelegate Delegate Control
Desigur, toate elementele enumerate mai sus pot fi modificate folosind fie SharePoint Designer 2013, fie PowerShell.