Noua versiune de Office 365 ne întâmpină cu o nouă interfaţă.
Desigur, elementele ce compun noua interfaţă au o denumire specifică.

Mai jos o să vă scriu noile denumiri.

Screenshot-ul de mai jos aparţine paginii de pornire din Office 365.

  1. Cross-Premises navigation;
  2. Feature Pane – apare doar în secţiunile de administrare a Exchange, Lync şi SharePoint, dar cu alte opţiuni;
  3. Me tileHelp şi Setings – apar în toate paginile din Office 365.

O365Preview

Imaginea de mai jos reprezintă un screenshot realizat paginii de administrare a Exchange, dar interfaţa este asemănătoare şi pentru Lync.

  1. Tabs
  2. Toolbar;
  3. List View;
  4. Details Pane

Bara albastră care conţine Cross-Premises navigation mai conţine şi link-uri de navigare către OWA, Calendar, People, Newsfeed, SkyDrive, Sites, dar şi către secţiunea de administrare a Office 365, SharePoint, Exchange şi Lync.
Acest meniu se numeşte Suite Links.

În SharePoint:

  1. Cele două tab-uri sunt găzduite în ribbon. În funcţie de elementul activ, ribbon-ul va mai afişa şi alte tab-uri.
  2. Toolbar-ul în care găsim comenzile ce ne permit sa partajăm, urmărim, sincronizăm sau să edităm pagina se numeşte Promoted Actions.

O365Preview3

În Master Page vom găsi:

  • Promoted Actions -> PromotedActions Delegate Control
  • Cross-Premises navigation -> SuiteBarBrandingDelegate Delegate Control
  • Suite Links -> SuiteLinksDelegate Delegate Control

Desigur, toate elementele enumerate mai sus pot fi modificate folosind fie SharePoint Designer 2013, fie PowerShell.

Back To Top
Search