În acest articol o să discutăm despre întâlnirile online (online meetings).
Pentru a programa o întâlnire online, vom folosi Microsoft Outlook.

Cum procedăm ?
– din tab-ul Home, grupul de comenzi New, accesăm comanda New Items – Meeting.
– după ce completăm formularul (locaţie, participanţi, intervalul de timp, etc.), vom genera un link pe care îl vor accesa şi celelalte persoane;
– din tab-ul Meeting, grupul de comenzi Online Meeting, executăm un click pe comanda Online Meeting;

– după ce a fost inserat link-ul, vom modifica opţiunile de întâlnire;
– acest lucru se face folosind comanda Meeting Options din tab-ul Meeting, grupul de comenzi Online Meeting.

Primul lucru pe care îl vom face, este să activam opţiunea ce ne permite personalizarea accesului şi a prezentatorilor.
După ce am activat această opţiune, putem specifica cine poate intra direct în întâlnire, fără să mai aştepte în „hol” (lobby), dar şi cine este invitat ca prezentator.

După ce am modificat aceste opţiuni, Outlook ne generează o altă locaţie pentru întâlnire.
Acum, tot ce mai rămâne de făcut este să expediem invitaţia.

După expediere, această întâlnire este adăugată, în mod automat, în calendar.

Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu persoanele care confirmă participarea la întâlnire.

După ce toate persoanele se alătură întâlnirii, sub numele întâlnirii există un link ce ne afişează informaţii legate de întâlnire, dar şi informaţii despre opţiunile acesteia.
În primă fază putem observa numele organizatorului şi link-ul către întâlnire.
Pentru mai multe opţiuni, vom executa un click pe butonul Meeting Options.

Aici putem vizualiza şi edita opţiunile întâlnirii, în cazul în care ne-a fost permis acest lucru de la început.

Urmăriţi şi un video tutorial:

Back To Top
Search