23-Surface-RT-Review11

Chiar dacă lucrurile se mișcă greoi, potențialul device-urilor touch cu Windows este unul ridicat. Cel mai nou raport Strategy Analytics arată că sistemul de operare Windows a reușit să obțină 4,5 % market share la tablete în Q2 din 2013.
Rezultatele sunt mai slabe decât așteptările Microsoft, principalul motiv fiind inițial lipsa de hardware adecvcat pe piață dar tot mai mult lipsa aplicațiilor de calitate pentru Windows RT din Windows Store.
Strategy Analytics sugerează că prezența Microsoft pe segmentul acesta de piață ar putea crește semnificativ în al treilea trimestru din acest an, principalul motiv fiind reducerile de prețuri pentru device-urile cu Windows RT:

“Microsoft a redus prețurile cu 150 de dolari și alți vendori chiar și mai mult; device-urile nu sunt ieftine încă, dar vor fi  atunci când competiția de pe piață o va impune. Lipsa aplicațiilor continuă să fie o problemă, developerii nefiind motivați suficient pentru a crea aplicații pe această platformă.”

Cifrele arată că în Q2 2013 s-au vândut 51,7 milioane de tablete, dintre care 2,3 milioane cu Windows.

Back To Top
Search