Atunci când creaţi utilizatori în Office 365, va trebui să le trimiteţi credenţialele de autentificare.
Pentru un număr mic de utilizatori, să zicem până la 10 utilizatori, puteţi copia credenţialele într-un E-mail.

Ce se întâmplă atunci când avem un număr foarte mare de utilizatori ?
Metoda copy-paste într-un E-mail nou nu mai este productivă.

De aceea, echipa Microsoft a pus la dispoziţie un set introductiv.
Acest set conţine, pe lângă materialele cu rol informativ, şi două şabloane de E-mail:

  • o365_welcome.oft
  • owa_welcome.oft

Puteţi deschide  Office 365 Welcome Message.docx şi apoi puteţi şterge textul de pe prima pagină, pentru a folosi doar informaţiile din tabel.
Pentru a personaliza tabelul cu informaţiile dorite, se va folosi Mail Merge.

Se va crea un workbook Excel, precum cel din imaginea de mai jos:

Coloana E-mail din tabel va conţine adresele personale/de serviciu ale fiecărui utilizator.
Acele adrese vor fi folosite atunci când vom expedia mesajele.

Apoi, din tab-ul Mailing din Word vom conecta workbook-ul la documentul şablon.
Se vor insera câmpurile de interes şi apoi se va folosi opţiunea Send E-mail messages.

Toate mesajele vor fi trimise folosindu-se contul implicit de E-mail.

Pentru un exemplu concret, urmăriţi video tutorialul de mai jos.

Back To Top
Search