Din cauza unei probleme la noua versiune de Office (cauzată de mine, intenţionat), am fost nevoit să execut operaţia de reparare a Office-ului.
Cumva, şi aici au fost probleme. Imediat după începerea procesului de streaming, mi-a fost afişat mesajul din imaginea de mai jos.
Textul principal este: We can’t verify the signature of files required to install Office product
OK, am trecut la partea de depanare.
Am descărcat o copie nouă din contul deOffice 365– aceeaşi eroare;Am curăţat folder-ul Temp şi apoi am dat un restart– aceeaşi eroare;Am rulat CCleaner pentru a curăţa resturile din regiştrii– aceeaşi eroare;
Deja nu mai ştiam ce să îi fac. Citind mai atent mesajul din screenshot-ul de mai sus, mi-am adus aminte că instalarea se realizează din Cloud.
Am trecut la pasul 4 – curăţarea browser-ului Internet Explorer: Tools – Internet Explorer – butonul Delete – am bifat Cookies şi Temporary Internet Files.
Ei bine, se pare că această ultimă soluţie a rezolvat problema erorii de mai sus.
Mai departe, am reuşit să repar Office-ul.