MS Office 365 ne permite să conectăm biblioteca de documente cu MS Outlook, pentru a lucra şi offline.
Pentru a realiza această sincronizare, vom accesa tab-ul Bibliotecă, grupul de comenzi Conectare şi export, comanda Conectare la Outlook.

În continuare, browser-ul va detecta că acea comandă trebuie să utilizeze o aplicaţie externă pentru a rula.

După ce am confirmat că vom folosi Outlook, ne este afişat un mesaj ce conţine link-ul către locaţia de bază.
În plus, tot de aici vom confirma faptul că dorim să conectăm biblioteca de documente cu Outlook.

În Outlook, vom avea un nou folder personal: SharePoint Lists, folder ce va conţine un coş de gunoi, foldere de căutare şi un folder ce conţine documente.

Mai departe, putem descarca o copie a oricărui document din bibliotecă.
Pentru a edita astfel de documente, va trebui să le descărcăm şi apoi să le salvăm pe server.

În momentul în care salvăm o copie a unui document din bibliotecă, Word va afişa o notificare prin care ne informează că au fost blocate toate conexiunile externe.

În momentul în care realizăm editări Offline, suntem informaţi că documentele vor fi stocate în folder-ul de ciorne.
Tot aici suntem informaţi că putem dezactiva sau modifica opţiunea de editare offline.

După ce am terminat de editat documentul şi am executat comanda Salvare, ne apare o altă notificare prin care suntem întrebaţi dacă dorim sau nu să îl actualizăm pe server.

Urmăreşte şi un video tutorial:

Back To Top
Search