De ceva timp, Microsoft a introdus chestionarele (survey) în SkyDrive.
Acum, utilizatorii au posibilitatea de a crea chestionare publice direct din contul Microsoft.
Ce este interesant la aceste chestionare, este faptul că toate răspunsurile sunt centralizate automat într-un workbook.
Notă: în funcţie de locul în care sunteţi la momentul creării chestionarului, workbook-ul va fi salvat acolo.
De ex., dacă sunteţi într-un folder-ul Public, Personal, etc., chestionarul va fi creat în folder-ul activ.
Cum creăm un chestionar ?
- Se accesează folder-ul în care dorim să creăm chestionarul: Public;
- Click pe butonul Create – Excel Survey;
- Se stabileşte un nume pentru workbook-ul în care vor fi inserate răspunsurile;
Acum vom începe să adăugăm întrebările şi variantele de răspuns.
După ce am finalizat chestionarul, îl putem partaja cu alte persoane.
După ce link-ul a fost distribuit, se va trece la completarea chestionarului.
Ca autor al chestionarului, avem acces la răspunsuri.Răspunsurile sunt stocate într-o foaie de calcul, într-un tabel inteligent (formatat cu instrumentul Table).
Din acest workbook avem posibilitatea de a edita chestionarul, de a-l partaja, şterge sau vizualiza, prin simpla accesare a comenzii Survey, din tab-ul HOME.
În continuare, se pot genera statistice, grafice, etc. pe baza răspunsurilor primite.